Poly G10-T Elite Service
Voor het gebruik van Poly G10-T Teams Rooms System is in het eerste jaar het afsluiten van een servicecontract verplicht. Met dit 1-jarige Elite servicecontract krijgt u toegang tot de meest uitgebreide support en wordt u zo snel mogelijk geholpen bij een probleem met de Poly G10-T.
Eigenschappen Poly G10-T Elite Service
1-jarige support licentie
Voor Poly Studio G40-T
Meest uitgebreide supportpakket
Vervangende hardware bij defect
Vast aanspreekpunt (Business Relationship Manager)
24x7 telefonische ondersteuning, 365 dagen per jaar
Contact met Remote Technical Support Engineer
Software-upgrade en -updates
Toegang tot online support
Maandelijks gebruiksrapportMeest uitgebreide technische ondersteuning
Poly Premier Support is de technische ondersteuning van Poly op het hoogste niveau. Met dit contract kunt u dagelijks 24x7 (365 dagen per jaar) rechtstreeks contact opnemen met Poly voor technische support.U krijgt een vast aanspreekpunt toegewezen die de gegevens verzamelt en rapporteert en u op de hoogte houdt van alle zaken omtrent uw product. Daarnaast is er een remote technical support engineer voor u beschikbaar die eventuele problemen oplost, ondersteuning biedt bij de uitrol van systemen of aanbevelingen doet voor uw organisatie. Indien gewenst, kan Poly maandelijks een rapportage voor u uitdraaien met een overzicht van de gemaakte calls en de gebruikersstatistieken voor uw product.
Ook blijft u met Elite Support up-to-date met de laatste software upgrades en updates. Mocht zich een probleem voordoen, dan neemt u eerst contact op met de technische support agent die de situatie zal beoordelen. Indien nodig krijgt u de volgende werkdag een vervangend model of onderdeel toegestuurd.
| Enable Product | Ingeschakeld |
|---|---|
| Artikelnummer | E86715112 |
| Merk | Poly |
| Product Usps |
|
| End of life product | Ja |
Schrijf uw eigen review
Customer Questions
No documents available.
